Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Copywriting i webwriting – twórz teksty, które sprzedają

Celem kursu jest zdobycie praktycznej umiejętności pisania wszelkiego typu tekstów, które „sprzedają” – od notek PR-owych po zapytania ofertowe, zarówno na potrzeby mediów, jak i do internetu.
Dla kogo?
Redaktorzy i administratorzy www, dziennikarze, copywriterzy, pracownicy instytucji kultury, pracownicy agencji Public Relations, pracownicy działów marketingu, osoby tworzące teksty do serwisów www i sklepów internetowych.
 
Metody
Tworzenie tekstów na firmową stronę internetową, poznanie metod, pisanie ofert sprzedażowych i innych przyciągających tekstów. Odchudzanie tekstu, czyli sztuka redakcji. Uczestnicy poznają odpowiedź na pytanie: Jak czytają internauci i co to zmienia w sposobie tworzenia tekstów?
 
Informacje organizacyjne 
Kiedy: 18 lutego 2017 r.  w godz. 9.00-17.00
Termin zgłoszeń i wpłat: do 10 lutego 2017 r.
MIEJSCE WOAK Toruń, Wojewódzkim Ośrodku Animacji Kultury w Toruniu, ul. Szpitalna 8 
Cena: 120 zł
Informacje i zgłoszenia:
Barbara Płaneta 
tel. 56 652 27 55
 
Warsztaty obejmują 10 godz. dydaktycznych.
 
Prowadzący
Dominik Pokornowski – specjalista ds. public relations (Exea Data Center, TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o.), project manager licznych inicjatyw internetowych. Absolwent filozofii na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Pracował jako PR manager w Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu. Jest trenerem z zakresu komunikacji internetowej, m.in. w: Narodowym Centrum Kultury (w ramach programów Kurs na kulturę i Kadra Kultury), Centrum Promocji Informatyki, Polskim Towarzystwie Ekonomicznym, w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki, Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Fundacji Rozwoju Demokracji Obywatelskiej w Warszawie. Na co dzień postuje na haipaa.com, rozwija serwis indexart.pl. Współpracował z Operą Nova w Bydgoszczy, Fundacją Stabilo, Interaktywnym Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu.
Źródło: woak.torun.pl
Daty wydarzeń:

18.2.2017

Autor wpisu: Robert Marszałkowski

Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Toruniu
województwo: kujawsko-pomorskie
87-100 Toruń, Szpitalna 8
woak@woak.torun.pl, 56 652 27 55
www.woak.torun.pl
Liczba odsłon: 362
27.12.2016

Zobacz także:

Trening prezentacji i wystąpienia publicznego, Toruń

Termin: 19-20 marca 2016 r.

Adresaci: osoby, które prezentują się wobec audytorium oraz reprezentują w mediach instytucje lub organizacje i chcą zdobyć praktyczne umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych oraz nauczyć się kształtować swój wizerunek. Cel: rozwinięcie osobistych, zawodowych i społecznych umiejętności komunikacyjnych. Podniesienie kompetencji w sferze wystąpień publicznych i kontaktów z mediami.

Menadżer kultury 2.0. Zarządzanie projektem i zespołem w dobie Slack i Snapchat

Termin: 15-16 kwietnia 2016 r. Zapraszamy Menadżerów i animatorów kultury, pracowników instytucji i organizacji realizujących projekty kulturalne. Wszystkie osoby zainteresowane wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w zarządzaniu i promocji projektów. Cel: prezentacja nowoczesnych narzędzi internetowych przydatnych menedżerom w skutecznym przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć sferze kultury. Począwszy od zarządzania projektem po komunikację i promocję.

Sponsoring w kulturze, Toruń

Zapraszamy do Torunia w terminie 3-4 czerwca 2016 r. osoby zainteresowane tworzeniem ofert sponsorskich w celu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych (kadry instytucji kultury, organizacje pozarządowych i inne podmioty). Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności konstruowania oferty sponsorskiej.