Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

2. Grywalizacja on-line i off-line, czyli interaktywne zaangażowanie (Lena Głowacka, Laboratorium EE)

Lena Głowacka - od 2012 roku związana z Laboratorium EE - technologicznym, społecznie zaangażowanym think-do thankiem. Współtwórczyni serwisu pracownieorange.pl - pierwszego w Polsce portalu grywalizacji społecznej motywującego do zaangażowania wśród społeczności lokalnych. Zaangażowana w tworzenie publikacji „Grywalizacja - zrób to sam!” (www.grywalizujemy.pl). Od 16 roku życia związana z 3. sektorem działając na rzecz rozwoju i zaangażowania młodzieży oraz aktywizacji społeczności lokalnych. 


 

Podczas warsztatu spróbujemy odpowiedzieć na pytania:

  • w jaki sposób włączyć grywalizację w projekty?
  • jakich mechanizmów gier użyć, aby zaangażować odbiorców?
  • jak przełożyć działania on-line na aktywność off-line?
  • w jaki sposób połączyć merytoryczne zadania z zabawą?
  • jak zdefiniować motywacje odbiorców naszych działań?


 

Liczba osób: 20

Źródło: Platforma Kultury
Daty wydarzeń:

13.12.2016 godz. 14:00 - 17:00

Narodowe Centrum Kultury, Instytut Kultury Polskiej UW
Lublin, PLac Teatralny 1
imadej@nck.pl, ezbroja@nck.pl, 22 210 01 64, 22 210 0161
Liczba odsłon: 488
08.10.2016