Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Obsługa klienta w instytucji kultury, cz. I i II

Regionalna Akademia Kadr Kultury Łódzkiego Domu Kultury zaprasza do udziału w szkoleniu "Obsługa klienta w instytucji kultury cz. I i II". Szkolenie odbędzie się 29-30 września 2016 r. w Wieruszowskim Domu Kultury.

 

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają strategie obsługi klienta oraz znaczenie tego elementu w procesie kreowania wizerunku całej instytucji. Zostaną przybliżone narzędzia skutecznej komunikacji, a także asertywność w kontakcie z klientem. Poruszonym zagadnieniem będzie także współpraca z klientem trudnym. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jakie elementy wpływają na powstawanie stresu w miejscu pracy oraz stworzą dekalog dobrych nawyków obsługi klienta w instytucji kultury. Warsztatowy charakter zajęć umożliwi uczestnikom wymianę poglądów i korzystnie wpłynie na proces przyswajania poszczególnych zagadnień.

 

 Program szkolenia, cz. I

10.00-11.30 Wprowadzenie – czym jest obsługa klienta i jakie ma znaczenie w procesie kreowania wizerunku instytucji kultury?

11.30-11.45 Przerwa

11.45-13.15 Jakość obsługi klienta – kryteria oceny. Strategie obsługi klienta.

13.15-13.45 Przerwa

13.45-15.00 Oczekiwania klientów wobec pracowników.

15.00-15.15 Przerwa

15.15-16.00 Idealny pracownik obsługi klienta. Autoprezentacja w kontakcie z klientem.

Program szkolenia, cz. II

10.00-11.30 Narzędzia skutecznej komunikacji z klientem (pytania, techniki aktywnego słuchania).

11.30-11.45 Przerwa

11.45-13.15 Asertywność jako ważny element pracy z klientem.

13.15-13.45 Przerwa

13.45-15.00 Komunikat JA, metoda 4 kroków i inne techniki. Rodzaje trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nimi.

15.00-15.15 Przerwa

15.15-16.00 Dekalog dobrych nawyków obsługi klienta.

 

Szkolenie poprowadzi:

Katarzyna Waszak – trenerka rozwoju osobistego, doradca kariery, asesor. Posiada doświadczenie w realizacji szkoleń oraz prowadzeniu procesów rekrutacyjnych metodą Assessment Centre i indywidualnych konsultacji zawodowych. Absolwentka Pedagogiki na UAM w Poznaniu oraz szkół trenerskich (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Ośrodek Doskonalenia i Treningu Kierowniczego w Gdańsku). Realizowała w ramach Regionalnej Akademii Kadr Kultury szkolenia Wystąpienia publiczne i savoir-vivre.

Termin i miejsce: 29-30 września 2016 r., godz. 10.00-16.00, Wieruszowski Dom Kultury

Cena: 120 zł/os.

Źródło: www.regionkultury.pl
Daty wydarzeń:

29.9.2016 - 30.9.2016

Autor wpisu: Malwina Paroń

Łódzki Dom Kultury
województwo: łódzkie, powiat: m. Łódź
90-113 Łódź, Traugutta 18
rakk@ldk.lodz.pl, 797 326 216
www.ldk.lodz.pl

Miejsce wydarzenia
Wieruszowski Dom Kultury
województwo: łódzkie
98-400 Wieruszów, Rynek 8

Liczba odsłon: 567
07.09.2016