Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Strategia PR w instytucji kultury, cz. I i II

Regionalna Akademia Kadr Kultury Łódzkiego Domu Kultury zaprasza do udziału w szkoleniu "Strategia PR w instytucji kultury cz. I i II". Szkolenie odbędzie się 24-25 listopada 2016 r. w Łódzkim Domu Kultury.

Program szkolenia, cz. I

9.00-10.30 Co to jest wizerunek instytucji i dlaczego Public Relations jest ważniejszy od marketingu?

Zagadnienia wstępne, omówienie sytuacji PR w instytucjach i organizacjach. Modele organizacji działań PR.

10.30-10.45 Przerwa

10.45-12.15 Public Relations – istotne działania i zakres. Definicje PR. Określenie znaczenia strategii. Strategia PR a misja instytucji.

12.15-12.30 Przerwa

12.30-14.00 Public Relations a marketing. Public Relations wewnętrzny i zewnętrzny. Składowe elementy strategii PR. Public Relations w internecie.

14.00-14.30 Przerwa

14.30-15.00 Kreatywność w budowaniu projektu PR. Uwolnienie kreatywności w procesach analizy i tworzenia taktyk. Konkretne techniki kreatywne.

 

Program szkolenia, cz. II

 9.00-10.30 Jak budować strategię PR i stosować ją w praktyce? Analiza danych wyjściowych. Zespół projektowy. Cele strategiczne.

10.30-10.45 Przerwa

10.45-12.15 Jak budować strategię PR i stosować ją w praktyce? Definiowanie odbiorców. Rejestr ryzyka. Planowanie, działania operacyjne, harmonogramowanie, budżet.

12.15-12.30 Przerwa

12.30-14.00 Zastosowanie strategii PR w praktyce. Ekosystem komunikacji online – jak przekuć strategię PR na strategię Social Media? Ugasić wizerunkowy pożar – ćwiczenie na wychodzenie z sytuacji kryzysowej. Jak zmierzyć wizerunek – analiza danych, badanie publiczności, ewaluacja strategii PR.

 

Szkolenie prowadzi:

Dominik Pokornowski – PR manager i koordynator projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracował m.in. w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, Neuca, Exea Data Center, Arpol Motor Company. Obecnie freelancer. Lider wielu projektów webowych. Absolwent filozofii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych z zakresu Public Relations oraz Zarządzania projektami. Od 2010 r. aktywny trener komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1000 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury i organizacji społecznych. Współpraca: Narodowe Centrum Kultury, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego. Współpracował jako ekspert w Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w projektach IT (e-usługi).

Termin i miejsce: 24-25 listopada 2016 r. , godz. 9.00-16.00, Łódzki Dom Kultury

Koszt: 150zł/os.

Źródło: www.regionkultury.pl
Daty wydarzeń:

24.11.2016 - 25.11.2016

Autor wpisu: Malwina Paroń

Łódzki Dom Kultury
województwo: łódzkie
90-113, Łódź, ul. Traugutta 18
rakk@ldk.lodz.pl
www.ldk.lodz.pl

Miejsce wydarzenia
Łódzki Dom Kultury
województwo: łódzkie
90-113, Łódź, ul. Traugutta 18

Liczba odsłon: 827
07.09.2016