Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Strefa 6. Zaprogramuj kulturę, Stowarzyszenie "Z Siedzibą w Warszawie"

Prezentacje i warsztaty z wykorzystania interaktywnych systemów w działaniach animacyjnych. Na podstawie kilku projektów Stowarzyszenia, chcemy pokazać sposób przekładania tradycji na współczesne technologie. Uczestnicy działań spróbują swoich sił w programowaniu Arduino, poznają metody sterowania obrazem, wykorzystywania internetowych i pozainternetowych technologii. Zaprezentujemy wizualne, poznawcze i społeczne jej aspekty. Wspólnie zastanowimy się nad ich rolą w kształtowaniu otwartego i społecznie odpowiedzialnego odbiorcy.

7 lipca
15.00 – 16.30:
„Cymbergaj a Arduino" czyli jak opowiadać o historii za pomocą współczesnych środków wyrazu. Prezentacja ścieżek projektowych, których celem było połączenie historycznych i współczesnych wersji dawnych gier i zabaw podwórkowych z wykorzystaniem systemów Arduino. Praktyczne ćwiczenia tworzenia prostych układów i wykorzystywania open source`owych rozwiązań.

8 lipca
11.00 – 12.30:

„Sensory ruchu w sterowaniu obrazem i dźwiękiem”. Na przykładzie projektu „Muzeum Dźwięku" zaprezentujemy narzędzia do jednoczesnego zdobywania wiedzy i twórczej aktywności. Zastanowimy się nad rolą i dostępnością technologii w prezentowaniu i upowszechnianiu historii. Na ile mobilność łączy się z otwartością, a na ile z wykluczeniem.

13.00 – 14.30:

„Dostępność technologii”, czyli słów kilka o projektach edukacyjnych dostępnych nie tylko cenowo. Uczestnicy poznają metody na interdyscyplinarne, doświadczalne zajęcia, których wspólnym mianownikiem jest niewielki koszt ich przeprowadzenia. Pokażemy jak wykorzystać naukę w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi prezentując projekty „Gdzie jest serce dzwonu” oraz „Nauki informatyczne w treningach kompetencji społecznych”.

15.00 – 16.30:

„Cymbergaj a Arduino” czyli jak opowiadać o historii za pomocą współczesnych środków wyrazu. Prezentacja ścieżek projektowych, których celem było połączenie historycznych i współczesnych wersji dawnych gier i zabaw podwórkowych z wykorzystaniem systemów Arduino. Praktyczne ćwiczenia tworzenia prostych układów i wykorzystywania open source`owych rozwiązań.

9 lipca

11.00 – 12.30:
„Dostępność technologii”, czyli słów kilka o projektach edukacyjnych dostępnych nie tylko cenowo. Uczestnicy poznają metody na interdyscyplinarne, doświadczalne zajęcia, których wspólnym mianownikiem jest niewielki koszt ich przeprowadzenia. Pokażemy jak wykorzystać naukę w edukacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi prezentując projekty „Gdzie jest serce dzwonu” oraz „Nauki informatyczne w treningach kompetencji społecznych”.

13.00 – 14.30:
„Sensory ruchu w sterowaniu obrazem i dźwiękiem”. Na przykładzie projektu „Muzeum Dźwięku” zaprezentujemy narzędzia do jednoczesnego zdobywania wiedzy i twórczej aktywności. Zastanowimy się nad rolą i dostępnością technologii w prezentowaniu i upowszechnianiu historii. Na ile mobilność łączy się z otwartością, a na ile z wykluczeniem.

15.00 – 16.30:
„Cymbergaj a Arduino” czyli jak opowiadać o historii za pomocą współczesnych środków wyrazu. Prezentacja ścieżek projektowych, których celem było połączenie historycznych i współczesnych wersji dawnych gier i zabaw podwórkowych z wykorzystaniem systemów Arduino. Praktyczne ćwiczenia tworzenia prostych układów i wykorzystywania open source`owych rozwiązań.

Źródło: Platforma Kultury
Daty wydarzeń:

7.7.2016 - 9.7.2016

Stowarzyszenie "Z Siedzibą w Warszawie"
02-313 Warszawa, ul. Sękocińska 4 m. 2
my@wwarszawie.org.pl, 601 91 03 03
www.wwarszawie.org.pl/

Miejsce wydarzenia
NieKongres Animatorów Kultury

Lubiąż

Liczba odsłon: 985
07.06.2016