Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Lista wszystkich stref tematycznych

  

Program NieKongresu będzie zorganizowany przestrzennie, chcemy, żeby strefy tematyczne tworzyły mapę animacji kultury w Polsce.

Gospodarzami 23 Stref Tematycznych będą organizacje, instytucje, środowiska, które w istotny, oryginalny sposób tworzą lub wpływają na animację kultury w Polsce. Strefy będą funkcjonować równocześnie. Każda z nich będzie miała swoją przestrzeń, tytuł i program, na który składać się będą: warsztaty, spotkania, debaty i inne formy.

Szczegółowy program stref tematycznych pojawi się w najbliższych dniach na Platformie Kultury. Zapisy na poszczególne aktywności będą odbywały się poprzez udział w autorskiej ścieżce uczestnictwa lub na miejscu. 

LISTA STREF:

Nr.  Organizator  Tytuł
1 Narodowe Centrum Kultury Animacja wzmacnia! Jak doceniać animatorów?
2 Forum Kraków Łąko łącz!
3 Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 MoKaPP Mobilny Katalizator Przestrzeni Pubicznej 
4 Stowarzyszenie Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL Miejsce Akcji w delegacji czyli kultura wrażliwa społecznie
5 Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę" Tuning pomysłów z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych "ę"
6 Stowarzyszenie z siedzibą w Warszawie Zaprogramuj kulturę
7 Fundacja TEAM Teatrikon Lubelska szkoła Animacji?
8  Instytut Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego Pracownia terenowa IKP UW
9 Janusz Byszewski Ja i Ja
10 Piotr Lutyński  Dziadobus - Piotr Lutyński i przyjaciele
11 Stowarzyszenie Edukacyjne MCA Nowe technologie w kulturze
12 Fundacja Ważka Animacja i etnologia 
13 Fundacja Drama Way
Teatr Zaangażowany - zaangażuj się! 
14 Państwowe Policealne Studium Kształcenia Animatorów Kultury i Bibliotekarzy SKiBA we Wrocławiu Animator w działaniu. Animacja w komunikacji. Komunikacja w animacji.
15 Strefa Hyde Park Wolne wystąpienia
16 Strefa Akademicka i Strefa Praktyków Animacji  Wykłady, spotkania i prezentacje
17 Fundacja Ocalenie Przekraczając granice - zrozumieć uchodźców. Gra symulacyjna
18 Stowarzyszenie Dyrektorów Samorządowych Instytucji Kultury Strefa dyrektorów domów kultury
19 Stowarzyszenie Edukacji Krytycznej Dzieci ulicy i street working
20  Anna Komsta i Slow Food Dolny Śląsk Rozmowy przy gotowaniu. Gotowanie przy rozmowach. O animacji kultury z kulinarną nutą
21 Gminny Ośrodek Kultury w Kaliszu Pomorskim CASES Jarosław Perszko i Miejsko
22  Strefa Relaksu
23 Strefa Musicon                                                  Musicon. Muzycznie – wszechstronnie

 

Posłuchaj o strefach tematycznych (od 00:30-1:00):

 

 

Źródło: Platforma Kultury
Daty wydarzeń:

7.7.2016 - 9.7.2016

Biuro Festiwalowe Impart 2016, Narodowe Centrum Kultury, Forum Kraków oraz Stowarzyszenie Lokalnych Ośrodków Twórczych

Miejsce wydarzenia
NieKongres Animatorów Kultury

Lubiąż

Liczba odsłon: 1716
07.07.2016

Zobacz także:

Strefa 14 Animator w działaniu. Animacja w komunikacji. Komunikacja w animacji, SKIBA

W programie Strefy wezmą udział nauczyciele i słuchaczki Studium. Działania będą ściśle powiązane z charakterem edukacyjnym Studium i złożą się na nie warsztaty, happeningi, dyskusje, debaty i manifesty prowadzone zarówno przez słuchaczki, jak i nauczycieli Studium.

Strefa 1. Animacja wzmacnia! Jak doceniać animatorów? Narodowe Centrum Kultury

Jak doceniać animatorów kultury? Czego potrzebują, by czuć się spełnieni i zmotywowani do dalszej pracy? W trakcie całego NieKongresu w strefie NCK zapraszamy Cię do zgłaszania uwag, pomysłów, potrzeb w czasie warsztatów, dyskusji oraz indywidualnych spotkań twarzą w twarz. 

Strefa 11 Nowe technologie w kulturze, Stowarzyszenie Edukacyjne MCA

Strefa nowych technologii w kulturze, odpowiada na potrzebę zaprezentowania rozwiązań z dziedziny nowych technologii dla kultury. Aplikacje multimedialne, nowoczesne strony internetowe, rzeczywistość rozszerzona, VR to już nie tylko gadżety zarezerwowane dla firm marketingowych, a zbliżająca się wielkimi krokami konieczność zastosowania tych narzędzi w celu nawiązania stałej relacji z uczestnikami, poszerzenia oferty kulturalnej, czy też informowania o naszych działaniach.