Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Obsługa klienta w instytucji kultury, Łódź

W ramach Łódzkiego Domu Kultury Regionalna Akademia Kadr Kultury zaprasza przedstawicieli kultury, organizacji pozarządowych, osób zainteresowanych kulturą na szkolenie poświęcone obsłudze klienta w instytucjach kultury. Szkolenie odbędzie się 23 i 24 maja 2016r.

Termin i miejsce: szkolenie odbędzie się 23 i 24 maja 2016r. w godz. 10:00-16:00 w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli.

Podczas szkolenia uczestniczki/cy wraz z prowadzącym zajmować się będą następującymi zagadnieniami:

1. Czym jest obsługa klienta i jak wpływa na wizerunke instytucji.

2. Strategie obsługi klienta oraz asertywność.

3. Idealny pracownik obsługi klienta - autoprezentacja.

4. Skuteczna komunikacja z klientem.

Szkolenie poprowadzi Katarzyna Waszak.

Koszt: 120zł/os.

Osoba do kontaktu: Malwina Paroń, tel. 797-326-197

Formularz zgloszeniowy dostępny na stronie internetowej http://regionkultury.pl/dla-uczestnikow2.aspx.

Zapraszamy!

Źródło: RAKK
Daty wydarzeń:

23.5.2016 - 24.5.2016

Autor wpisu: Malwina Paroń

Łódzki Dom Kultury
województwo: łódzkie
90-113, Łóź, ul. Traugutta 18
ldk@ldk.lodz.pl
www.ldk.lodz.pl

Miejsce wydarzenia
Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli
województwo: łódzkie


Liczba odsłon: 610
17.05.2016