Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Webinarium "Aplikacja bez problemu" / program "Europa dla obywateli"

Zapraszamy przedstawicieli samorządów, organizacji pozarządowych i innych instytucji nienastawionych na zysk, do udziału w webinarium pt. "Aplikacja bez problemu". Webinarium jest adresowane do osób zainteresowanych składaniem wniosków na dofinansowanie projektów w obszarze pamięci europejskiej i społeczeństwa obywatelskiego w programie "Europa dla obywateli".

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom polskich wnioskodawców Punkt Kontaktowy "Europa dla obywateli" organizuje webinarium poświęcone technicznym aspektom aplikacji – rejestracji w systemie ECAS, Portalu Uczestnika oraz omówienia najważniejszych części wniosku. Dlatego do udziału zapraszamy szczególnie te osoby, które planują złożenie aplikacji w najbliższym naborze – do 1 marca. Przypominamy, że do 1 marca trwa nabór w obydwu komponentach programu. Więcej informacji na stronie: http://europadlaobywateli.pl/nabor-2016/

W webinarium (po wcześniejszej rejestracji poprzez formularz poniżej), udział może wziąć każdy – potrzebny będzie tylko komputer z dostępem do internetu i ew. słuchawki/głośniki. Liczba miejsc ograniczona, o zakwalifikowaniu powiadomimy na podany adres email.

Webinarium pt. „Aplikacja bez problemu” odbędzie się 3 lutego 2016 (środa) o godzinie 18:00. Czas trwania ok. godziny.

Prowadzące: Julia Płachecka i Monika Świetlik

Rejestracja uczestników odbywa się przed formularz dostępny pod linkiem: http://europadlaobywateli.pl/szkolenie/webinarium/.

Daty wydarzeń:

3.2.2016

Autor wpisu: Monika Świetlik

Punkt Kontaktowy "Europa dla obywateli"
województwo: mazowieckie
00-540, Warszawa, Al. Ujazdowskie 41
edo@iam.pl, 22 447 61 16
www.europadlaobywateli.pl
Liczba odsłon: 893
27.01.2016