Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Publikacja "Nowa widownia" - z praktykami dla praktyków

"Nowa widownia" będzie przystępną prezentacją teorii i wyników badań socjologicznych oraz trendów marketingowych, które mogą być przydatne w codziennej praktyce zarządzania kulturą. Adresowana do kadr kultury publikacja byłaby odpowiedzią na brak szybkiego przepływu idei ze świata naukowego oraz branży marketingowej do sektora kultury. Obecnie można proponować tematy do książki, oceniać je i komentować na platformie crowdsourcingowej.

Taki transfer wiedzy jest potrzebny, ponieważ gwałtownie zmienia się publiczność, co wymaga nowego podejścia do marketingu i nowej filozofii zarządzania w kulturze. Tworzeniu publikacji będą towarzyszyły seminaria, dyskusje on­line oraz konsultacje, dzięki czemu książka będzie współtworzona wraz z jej przyszłymi czytelnikami i lepiej odpowie na ich potrzeby. Wsparciu tego procesu służyć będzie strona internetowa projektu. Książka "Nowa widownia" będzie przewodnikiem po świecie nowego uczestnika kultury, pomoże go zrozumieć, a przez to lepiej zarządzać kulturą i skuteczniej osiągać stawiane przed nią cele.

Zapraszamy do zaangażowania się w tworzenie publikacji.

Źródło: Platforma Kultury
Daty wydarzeń:

21.8.2014 godz. 15:33 - 15:33

Sławomir Czarnecki
województwo: pomorskie, powiat: m. Gdańsk

slawomir.czarnecki@widowniablog.pl
www.nowawidownia.pl
Liczba odsłon: 848
21.08.2014