Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Google Grants 2014

Google Grants jest programem Google umożliwiającym bezpłatne korzystanie z reklam Google AdWords wybranym organizacjom non profit. Idea stojąca za programem zakłada wsparcie dla organizacji, które starają się zmieniać świat poprzez pracę w takich dziedzinach jak: ochrona praw i zdrowia dzieci, edukacja, ochrona środowiska, technologia i sztuka oraz inne. Google Inc. pozwala organizacjom pożytku publicznego, będącymi uczestnikami programu na bezpłatne reklamowanie się w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej.

Jak zakwalifikować się do programu Google Grants?

Wymogi formalne programu Google Grants

Zanim Państwa organizacja złoży wniosek o przystąpienie do programu Google Grants, prosimy o upewnienie się, że spełnia ona ściśle określone wymogi formalne:
1) Ważny status organizacji pożytku publicznego potwierdzony wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego jako Organizacja Pożytku Publicznego.
2) Zarejestrowana siedziba w Polsce
3) Posiadanie strony internetowej
Od niedawna wzrosły wymogi formalne, jakie Google stawia przed potencjalnymi uczestnikami programu Google Grants.

Organizacje ubiegające się o udział w programie powinny przygotować:

• Nowe konto reklamowe Google Adwords, założone według wskazówek programu:
Prosimy nie uzupełniać detali płatności lub informacji o karcie kredytowej – w przeciwnym razie mogą Państwo zostać obciążeni kosztami prowadzonych kampanii.Jako walutę, prosimy wybrać dolary amerykańskie, niezależne od Państwo lokalizacji. Prosimy nie wybierać opcji sieci reklamowej lub stawek licytowania w tej sieci oraz automatycznych stawek licytowania. Bardzo ważne jest, by pamiętać, że Wasze istniejące konto Google Adwords nie może być użyte w programie Google Grants. Wymagane jest zalożenie nowego konta reklamowego. Prosimy zanotować numer klienta konta AdWords i podać go w czasie składania wniosku.

• Opis misji organizacji w kontekście jej zgodności z założeniami programu.

• Opis/projekt wykorzystania przyznanych środków. Wymagane jest określenie sposobu w jaki organizacja wykorzysta możliwości i narzędzia systemu Google AdWords. Aplikanci powinni określić jak będą śledzić efektywność prowadzonych kampanii AdWords.

• Gotowe kampanie AdWords spełniające ściśle wymagania programu. Warto zwrócić uwagę na to że, słowa kluczowe jak i teksty reklam powinny być ściśle związane z misja organizacji.
Działalność organizacji w jednym ze ściśle określonych obszarów aktywności

Podmioty chcące uczestniczyć w programie Google Grants powinny działać w jednym z sektorów:
rozwój dzieci i młodzieży, świadczenie publiczne i społeczne, kultura, filantropia, prawo i zwalczanie przestępczości, bezpieczeństwo publiczne, sport i rekreacja, zatrudnienie, rozwój społeczności lokalnych i pokonywanie przeszkód w rozwoju, religia, sztuka, zwalczanie chorób i zaburzeń oraz inne dyscypliny medyczne, ochrona zdrowia, medyczne badania naukowe, zdrowie psychiczne i pomoc w sytuacjach kryzysowych, stypendia, rolnictwo, odżywanie, żywność, akcje społeczne i informacyjne, prawa obywatelskie, nauka i technika, nauki społeczne, środowisko naturalne, pomoc humanitarna, wolontariat, humanistyka, opieka nad zwierzętami, przygotowanie do sytuacji nadzwyczajnych, sprawy zagraniczne i bezpieczeństwo narodowe, mieszkalnictwo i zapewnienie schronienia.

Jak długo będą Państwo czekać na przyjęcie do programu Google Grants?
Zespół Google Grants dokona przeglądu Państwa strony internetowej i aplikacji oraz poinformuje Państwa e-mailem, czy została przyjęta do programu. Proponujemy aby zmienić istniejące ustawienia, filtrów spamu w poczcie elektronicznej aby otrzymywać wiadomości od zespołu Google Grants. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, będzie wtedy można aktywować reklamy na koncie AdWords.
Oczekiwanie na zatwierdzenie wniosku może trwać do czterech miesięcy. Z naszego doświadczenia wynika, że średni czas oczekiwania na akceptację wniosku wynosił około trzech tygodni.

Jeżeli Państwa organizacja spełnia wymogi formalne uczestnictwa w programie – prosimy o kontakt, a z przyjemnością opowiemy jak zakwalifikować się do udziału w programie.

Źródło: Berry Fish
Daty wydarzeń:

27.1.2014 godz. 10:39 - 10:39

Berry Fish
województwo: mazowieckie, powiat: m. st. Warszawa
Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/64
marcin.rodziewicz@berryfish.com, 796-96-09-96

Miejsce wydarzenia
01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/64

Liczba odsłon: 1954
27.01.2014