Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Marketing instytucji muzycznych /filharmonie, sale koncertowe, teatry muzyczne, festiwale/ Katowice

Jak promować imprezy muzyczne - w filharmoniach, teatrach muzycznych, salach koncertowych? Jak organizować publiczność - festiwali i przeglądów jazzowych, kameralnych, klasycznych, poetyckich? Ogólnopolska Konferencja „Marketing i Promocja Placówki Kulturalnej”  w Katowicach. To unikatowa impreza o tej tematyce w Polsce. Prawdopodobnie w ogóle pierwsza w całym kraju! Zapraszamy !

 

W programie między innymi:

Jak promuje się imprezy muzyczne w Nowym Jorku?
(Nowojorska Orkiestra Filharmoniczna, Metropolitan Opera)
Warto spojrzeć na funkcjonowanie naszych przedsięwzięć kulturalnych przez pryzmat  zagranicy. 

Transmisje dźwiękowe z imprez - jak to robić?    
Transmisje dżwiękowe z imprez muzycznych mają przed sobą dużą przyszłość!

Co może dobra strona interentowa?
Krytyczny przegląd 10 stron internetowych wiodących instytucji muzycznych kraju. Jak wyglądają strony takich instytucji w świecie?

Co - naprawdę - można zrobić z Facebookiem?
Facebook niemal w oczach urósł do mega-narzędzia promocyjnego w obszarze kultury. Ma on jednak swoje ograniczniczenia. Jak je pokonać?

Budowa strategii marketingowej placówki kultury działającej w obszarze muzyki
Jak zabrać się do budowy strategii marketingowej placówki kultury? Jakie elementy zawiera tego rodzaju opracowanie? Kto powinien go stworzyć?

Jak profesjonalnie pozyskiwać sponsorów i partnerów biznesowych w kulturze?
Sponoring kultury jest jedną z podstawowych form jej finansowania... Jak budować relacje ze sponsorami - od początku po zaawansowany, spektakularny finał?

Kształtuj swoją widownię! Buduj relacje z widzami!
To bardzo zdrowy, społecznościowy trend, nade wszystko zaś, bardzo skuteczny - obliczony na długotrwały efekt...

Newsletter - narządzie marketingiowca instytucji muzycznej
Jak go robić w warunkach filharmonii, sali koncertowej, klubu muzycznego, teatru, kina, domu kultury. Skąd brać treść, jak redagować, jak rozsyłać?

Jak zorganizować festiwal jazzowy na europejskim poziomie - wrażenia szefa artystycznego imprezy 
Najlepszą formą nauki są ...wyznania praktyka!

Szersze informacje o programie, znajdują się TU.

Wiodącym prelegentem konferencji będzie dr Łukasz Wróblewski, autor pionierskiej publikacji: "Strategie marketingowe w instytucjach kultury", PWE 2012. Poza tym wystąpią: Wiesław Bełz (Stowarzyszenie Menedżerowie Kultury), Maciej Wojciechowski (ArcyMedia), Przemysław Rusiecki (Anomail), Emilia Wasiuk (Stowarzyszenie Fundrisingu), Marek Turaliński (NetCenterSolution) oraz Tomasz Olesiński (PunkNotZgred) i Andrzej Kalinowski (Jazz& Beyond)...       

Termin i miejsce konferencji

13 marca 2013 (środa), początek godz. 9.00
Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Warunkiem udziału w Konferencji jest rejestracja na stronie www.promocja-kultury.pl

oraz wniesienie opłaty konferencyjnej:

- rejestracja i wpłata do 25 lutego br. (do godziny 24.00) - opłata 300 zł + VAT                                              
- rejestracja i wpłata po 25 lutego br.  - opłata 400 zł + VAT
Dla członków stowarzyszeń mamy specjalną ofertę. Proszę o nią pytać, pisząc na adres: biuro@maestry.pl

Formularz rejestracyjny i podstawowe informacje: www.promocja-kultury.pl

Informacje:  Wiesław Bełz (szef projektu), tel. 888-618-786;  Anna Stojek (rzecznik prasowy) tel.32 733-42-78; e-mail: biuro@maestry.pl

 

Źródło: Promocja Kultury
Daty wydarzeń:

13.3.2013

Autor wpisu: Wiesław Bełz

Konferencje w Domenie Silesia
województwo: śląskie, powiat: m. Katowice
Pl 40-057, Katowice, ul. PCK 10 lok.1
biuro@maestry.pl, 888-425-079
www.promocja-kultury.pl
Liczba odsłon: 2236
12.03.2013