Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

FAQ Zamieszczanie treści na Platformie Kultury

Chcesz dodać ciekawą informację lub podzielić się swoimi osiągnięciami w dziedzinie animacji kultury i edukacji kulturalnej, ale nie wiesz jak to zrobić? A może masz jakieś inne pytania? Odpowiedź na nie znajdziesz właśnie tutaj.

Pamiętaj:

Platforma Kultury to portal prowadzony przez Narodowe Centrum Kultury, który promuje działania w dziedzinie animacji kultury. Publikujemy tylko takie projekty i związane z nimi wydarzenia, które w aktywny sposób angażują uczestników.  

 

Jak mogę opublikować informację na portalu Platforma Kultury?

1. Wybierz jedną z trzech opcji:

- dodaj treść do sekcji projekty
- dodaj treść do sekcji publikacje
- dodaj treść do sekcji baza wiedzy

2. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wpisz login oraz hasło, jeśli nie, kliknij "Zarejestruj się" i wypełnij niezbędne dane do utworzenia konta.

3. Wypełnij formularz. Pola zaznaczone gwiazdką są wymagane. Pamiętaj, aby wybrać STATUS PUBLIKACJI:

- do publikacji (Twój artykuł zostanie wysłany do redakcji. Powiadomimy Cię mailowo po tym jak zostanie opublikowany na naszym portalu)
lub
- roboczy (Twój artykuł będzie czekał na Twoje uzupełnienie i zmianę statusu).

 

W jakiej zakładce powinien znaleźć się mój artykuł?

  • Projekty - miejsce przeznaczone na prezentację i podsumowanie Twojego projektu.

    - Jeśli Twój projekt jest w takcie realizacji lub został już zakończony dodaj jego opis do jednej z trzech zakładek: Regionalne (wybierając odpowiednie województwo), Ogólnopolskie lub Międzynarodowe.

    - Jeśli szukasz współorganizatorów i uczestników do projektu wybierz kategorię Nabory do projektów.

    - Jeśli Twój projekt znajduje się już na naszym portalu i chcesz poinformować o ciekawym wydarzeniu, które jest z nim związane wybierz kategorię Wydarzenia towarzyszące.
     
  • Publikacje - jesteś autorem publikacji z dziedziny animacji kultury lub edukacji kulturalnej, która jest dostępna online? Oto miejsce, w którym możesz ją dodać wybierając jedną z kategorii:

    • Teoria
      • Kulturoznawstwo
      • Animacja kultury
      • Nowoczesna edukacja
         
    • Dobre Praktyki
    • Zarządzanie Projektem
    • Badania

 

  • Baza wiedzy - tutaj możesz dodać następujące informacje:

    • Dotacje
      • MKiDN
      • Krajowe
      • Europejskie
      • Międzynarodowe
         
    • Programy
      • Programy MKiDN
      • Programy NCK
      • Inne
         
    • Stypendia
    • Nagrody
    • Konkursy
    • Staże
    • Szkolenia
    • Konferencje
    • Instytucje i organizacje

 

Jak powinien wyglądać zamieszczany przeze mnie opis projektu

  • Krótki opis wprowadzający ok. 400 znaków (miejsce, termin, metoda, narzędzie-dziedzina, hasło, instytucja)
  • Opis przebiegu projektu - na czym polegał projekt (do 3000 znaków)
  • Główne i szczegółowe cele projektu
  • Do kogo kierowany był projekt - uczestnicy / odbiorcy
  • Efekty (merytoryczne, trwałe) - jaką zmianę społeczną wprowadził projekt?
  • Wykorzystane metody (warsztaty, dyskusje, spotkania, zabawy, gry itp.)
  • Inspiracje - jak pojawił się pomysł na projekt?
  • Partnerzy - kto tworzył i współtworzył projekt?
  • Źródło finansowania
  • Opis organizatora
  • Kontakt / strona www
  • Do opisu prosimy dodać 2-4 zdjęcia dokumentujące przebieg projektu lub/i film i logo organizatora. Jeśli jednym z efektów Twojego projektu była publikacja możesz ją dodać do działu Publikacje.

 

Czy po opublikowaniu mogę edytować ponownie mój artykuł?

Tak. Wystarczy się zalogować i znaleźć w zakładce "Moje artykuły" odpowiedni artykuł i wybrać opcję "edytuj".

 

Dlaczego nie mogę znaleźć mojego artykułu na stronie?

- Jeśli został już opublikowany na portalu, a następnie ponownie edytowany przez użytkownika, to prawdopodobnie czeka na sprawdzenie przez redakcję. W takim przypadku prosimy o cierpliwość - artykuł wkrótce powinien pojawić się ponownie na portalu.

- Możliwe, że status artykułu został oznaczony jako "roboczy" - jest to sygnał dla redakcji, że tekst nie jest gotowy. Należy wtedy zmienić status na "do publikacji".

 

 W razie jakichkolwiek wątpliwości związnych z publikowaniem na Platformie Kultury
prosimy o kontakt z redakcją strony.

Źródło: Platforma Kultury
Daty wydarzeń:

26.10.2012 godz. 15:32 - 15:32

Liczba odsłon: 12929
20.01.2016

Zobacz także:

Wolotariat w Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu

Zbuduj wspólnie z nami wolontariat w Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu! Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu ogłasza pierwszy nabór na wolontariuszy. Poszukujemy chętnych do pracy w działach gromadzacych zbiory, przy pracach marketingowych i organizacji zajęć edukacyjnych.

Ruszył nabór otwarty projektów na Noc Kultury 2017 w Lublinie

W nocy z 3 na 4 czerwca 2017 r. odbędzie się jedenasta lubelska Noc Kultury. 700 lecie nadania Lublinowi praw miejskich jest doskonałą okazją do szczególnego spojrzenia na nasze miasto. Zachęcamy do wspólnych działań, dzięki którym będziemy mogli jeszcze pełniej świętować tę wspaniałą rocznicę, odkrywając zupełnie nowy wymiar Lublina. Hasłem przewodnim tegorocznej imprezy będzie bowiem „miastoczasoprzestrzeń”. Zapraszamy do współtworzenia tej specjalnej edycji Nocy Kultury – zarówno instytucje, organizacje pozarządowe, jak i przedsiębiorstwa oraz osoby fizyczne.

Rekrutacja na bezpłatne kursy Teatru Forum i Teatru ze Społecznością

Fundacja Edukacji i Kultury Drama Way po raz kolejny ma przyjemność zaprosić osoby pracujące w obszarze edukacji kulturalnej na kursy szkoleniowe w ramach projektu Teatru Codziennego.